600 Depremzedenin 220’si Yoğun Bakımda

GÜNCEL - 07-02-2023 21:40


Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca az önce yaptığı açıklamada Adana Şehir Hastanesi’nde 220’si yoğun bakımda olmak üzere toplam 600 yaralı depremzedenin bulunduğunu açıkladı.

Koca, bu hastanenin çok özverili bir şekilde çalıştığını belirterek, “Depremzedelerin büyük bir bölümü bölgeden nakledilenlerdir” dedi. 

Milli Savunma Bakanı Hulusi Akar da İncirlik Havaalanının yardım nakliyesi amaçlı kullanıldığını söyledi. İncirlik‘in lojistik bir hat olarak oluşturulduğunu kaydetti. Milli Savunma Bakanı şu anda 7 bin 500 Mehmetçik’in arama kurtarma çalışmalarına yardımcı olduğunu sözlerine ekledi.

Günün Diğer Haberleri