Adana Demirspor'da Murat Sancak yeniden başkan olduğunu açıklayarak yeni yönetimi paylaştı.
Sancak, "Yeni yönetim kurulumuz hayırlı uğurlu olsun, mücadeleye devam, hep birlikte oyunları bozacağız, hevesler kursaklarda kalacak" ifadelerini kullandı.
SPOR - 06-06-2024 12:01
Adana Demirspor'da Murat Sancak yeniden başkan olduğunu açıklayarak yeni yönetimi paylaştı.
Sancak, "Yeni yönetim kurulumuz hayırlı uğurlu olsun, mücadeleye devam, hep birlikte oyunları bozacağız, hevesler kursaklarda kalacak" ifadelerini kullandı.
13:55 - SİYASET
13:19 - YEREL
12:48 - YAŞAM
11:54 - GÜNCEL
11:50 - EKONOMİ
10:26 - YEREL
10:22 - YEREL
10:00 - YAŞAM
09:39 - YEREL
09:15 - YAŞAM