İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, üst düzey Emniyet Bürokrasisi ile Adana Emniyet Bürokrasi'sini bir araya getirerek ‘’‘Türkiye’nin Huzuru’’ başlıklı toplantı yaptı.
Yerlikaya şu sözlere yer verdi;
''Adana’nın, bereketin ve üretimin şehri olduğu kadar, huzurun ve güvenin de şehri olması için;
Terörle mücadelede, asayişin sağlanmasında, uyuşturucuyla savaşta, organize suç örgütlerine karşı yürütülen operasyonlarda…
Ez cümle tüm suç odaklarına karşı, İçişleri Bakanlığı olarak, milletimizin güvenliği için canla başla çalışıyoruz.
Hiçbir suçlunun, hiçbir çetenin, hiçbir karanlık odağın, bu güzel şehrin huzurunu bozmasına izin vermiyoruz, vermeyeceğiz.
Cumhurbaşkanımız Sayın @RTErdogan liderliğinde, Büyük ve Güçlü Türkiye yolunda, “Terörsüz Türkiye”hedefiyle emin adımlarla ilerlemeye devam edeceğiz.''