TARIM ve Orman Bakanı Vahit Kirişçi, Müstakil Sanayici ve İş adamları Derneği (MÜSİAD) ile İstanbul Valiliği'ni ziyaret etti.
Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, saat 09.30'da Müstakil Sanayici ve İş adamları Derneği Genel Merkezi'ne ziyarette bulundu. Bakan Kirişci, MÜSİAD Genel Başkanı Mahmut Asmalı ve dernek üyeleriyle yaklaşık iki saat süren bir görüşme gerçekleştirdi. Görüşmede sektörel sorunlar ele alındı. Bakan Kirişci saat 12.00'da ise İstanbul Valiliği'ne giderek Vali Ali Yerlikaya ile bir araya geldi.