İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ve Bakan Yardımcısı Av. Mehmet Sağlam, bayramda deprem bölgesindeydi. Arife gününü Diyarbakır’da geçiren iki isim, daha sonra İslahiye Yaşam Alanı 2 Konteyner Kent’teki aileleri ziyaret ederek onlarla bayramlaştı.
Burada, "İslahiyeli hemşehrilerimizee Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın selamlarını ve bayram tebriklerini ilettik. Kalıcı konutları bitirmek için canla başla çalışıyoruz. İnşallah bayram sabahlarımız yine eskisi gibi huzur ve mutluluk içinde geçecek" mesajı verildi.
Bakan Yardımcısı Sağlam, bu programın ardından Adana’ya gelerek Valiliğin düzenlediği bayramlaşma programına katıldı.
İçişleri Bakan Yardımcısı Adana’daki dostları ile hasret de giderdi.