Türkiye CHP’li belediyelere yönelik operasyonları konuşurken; Adana’nın Seyhan Belediyesi’nde bir başka trajikomik kriz başgösterdi. Belediyede en tepeden başlayıp tırnağa kadar ‘alkol sorunu’ yaşanıyor.
Buna göre belediye alkolik barınağına döndü. Geceden kalma üst düzey isimlerin belediye binasına ağızları alkol kokar vaziyette geldiği belirtiliyor. Ayrıca mesaiye öğleden sonra gelenlerin de alkollü olduğu ileri sürülüyor.
Adana’nın diline dolanan bu skandal için “belediye binasının girişine alkolmetre konulmalı” yorumları yapılıyor.
Sigara için yakılacak bir çakmağın Seyhan Belediye binasını havaya uçurma tehlikesi de ihtimal dahilinde.