Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, 6 Şubat depremlerinden zarar gören Adana'da da inşa ve ihya çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. TOKİ, Ceyhan ilçesindeki Mithatpaşa Mahallesi'nde 3 etap olarak başlattığı 1357 afet konutunun tamamının inşasını bitirdi.
BAKAN KURUM: VATANDAŞLARIMIZ YUVALARINA KAVUŞUYOR
Mithatpaşa Mahallesi'ndeki yeni evlerine yerleşen vatandaşların görüntülerini sosyal medya hesabından paylaşan Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, hak sahibi Ceylan Gök'ün "Hayalini kağıda çizdiğim o evde oturuyorum" sözlerini alıntılayarak, sosyal medya üzerinden "Adana Ceyhan'da da TOKİ ile yaptığımız afet konutlarımızı tamamladık" açıklamasını yaptı.
KAĞIDA ÇİZDİĞİ EV GERÇEK OLDU
Görüntülerde yer alan depremzede Ceylan Gök hayal ettiği eve kavuşma hikayesini şöyle anlattı: Benim yıllar önce yazdığım bir kağıt var, hala bende durur. O kağıda üç artı bir, kileri olan bir ev yazıyorum. Güney cepheli olsun diyorum. Şu anda o evde oturuyorum şükürler olsun. Normal şartlarda imkansız bir şeyi başardılar. Depremin senesi dolmadan evin anahtarını aldım. Burası tamamen hayal ettiğim gibi…
objektifa.com