Adana'da akşam saatlerinde özellikle Çukurova ilçesinde etkili olan fırtına ve sağanak yağış birçok bölgeyi adeta savaş alanına çevirmişti.
Küçük bir mahşeri andıran fırtına dindi, sıra yollara uçan ağaçları, tabelaları kaldırmaya geldi. Bu noktada Seyhan ve Çukurova belediyeleri işbirliği yaptı.
Başkanlar Emrah Kozay ve Oya Tekin'in telefon görüşmesinin ardından Seyhan Belediyesi Temizlik Fen İşleri ve Park Bahçeler Müdürlüğü'ne bağlı ekipler Çukurova'daki meslektaşlarıyla el ele vererek yolları temizlemeye başladı. Çalışma gece boyunca devam etti.
Bunlar belediyeler arası örnek görüntülerdi.
Bu arada Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar teyakkuzda olduklarını bildiren bir açıklamada bulunmakla yetindi.