Emniyette 14 Daire Başkanı Değişti

GÜNCEL - 02-08-2023 19:13


İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada "Emniyet Genel Müdürlüğümüze bağlı Başkanlık ve Daire Başkanlıklarımızda gerçekleşen yeni atamalar ülkemize hayırlı olsun" dedi.

Açıklamasının devamında Bakan Yerlikaya şunları ifade etti: 

"Yeni görevlerine atanan mesai arkadaşlarıma başarılar dilerim.Ülkemizin huzur ve güvenliği önceliğimizdir. Emniyet teşkilatımızın her kademesindeki arkadaşlarımızla canla başla çalışmaya devam edeceğiz."

Emniyet Genel Müdürlüğümüze bağlı Başkanlık ve Daire Başkanlıklarımızda gerçekleşen yeni atamalar ülkemize hayırlı olsun.

Yeni görevlerine atanan mesai arkadaşlarıma başarılar dilerim.
 

Günün Diğer Haberleri