Erbaş, Adana’da İki Açılışa Katıldı

GÜNCEL - 25-04-2025 14:25

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Ali Erbaş, “İl Buluşmaları” kapsamında geldiği Adana'da Vali Yavuz Selim Köşger'i makamında ziyaret etti. Erbaş ziyaret sonrasında Cuma namazını Merkez Cami'de kıldı. 

Erbaş'a Cuma namazında korumaların eşlik ettiği anlar, Adanalılar tarafından fotoğraflandı.

Erbaş ayrıca iki ayrı açılışa katıldı. İrşat Hacı Nuri Çomu Kur’an Eğitim Merkezi ile Hacı Şenel Özçete Caminin ilimize kazandırılmasında emeği geçen hayırseverlerimize teşekkür ettiğini söyledi.

Günün Diğer Haberleri