Görüşmede Sağlık Turizmi Ele Alındı

YEREL - 20-05-2025 18:57

Adana Sağlık Turizmi Derneği, Dr. Halis Bayrak başkanlığında İl Sağlık Müdürü Dr. Halil Nacar’ı ziyaret etti.

Sıcak bir ortamda geçen görüşmede, Adana’nın sağlık turizminde bir marka haline gelmesi yolunda yapılabilecek çalışmalar üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.

İl Sağlık Müdürü Nacar, bu konuda üzerine düşeni yapmaya hazır olduğunu vurgularken, Dernek Başkanı Bayrak ta "Son derece verimli bir görüşme oldu. Sayın İl Sağlık Müdürümüze nazik ev sahipliği ve destekleri için teşekkür ediyoruz." değerlendirmesinde bulundu. 

Günün Diğer Haberleri