Güney Mahallellerinde EnerjiSA’ya Tepki

YEREL - 24-07-2024 09:35


Adana'nın özellikle güney mahallelerinde çok sık yaşanan elektrik kesintisi vatandaşları canından bezdirdi.

Günde birkaç kez elektriklerin kesildiğini ve kavurucu sıcaklarda vantilatör klima gibi elektrikli aletlerini kullanamadığını belirten vatandaşlar, EnerjiSA'yı protesto etti.

Sokağa dökülen vatandaşlar, "sorduğumuzda bakım onarım çalışması gibi cevaplar alıyoruz. Ama bu durum yaz boyunca devam edip gitti. Hakkımızı nasıl arayacağımızı bilemez olduk" şeklinde tepkisini dile getirdi. 

Günün Diğer Haberleri