İçişleri Bakanlığı’nda Adana Buluşması

GÜNCEL - 02-09-2025 15:30

İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Sağlam, editörümüz Ali Pekmezci'yi bugün makamında kabul etti.

Makamda gerçekleşen 1 saat 15 dakikalık buluşmada Adana masaya yatırıldı. Sağlam, Bakanlığın kente dair çalışmaları ve projeleri hakkında bilgiler verdi.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'nın Adana'ya çok özel bir perspektiften baktığını vurgulayan Sağlam, "Kiremithane iftar yemeğinde söz verildiği gibi büyük oranda kenti huzura kavuşturduk." hatırlatmasında bulundu. 

Önümüzdeki günlerde, bu sohbetten çıkan sonuçları yayımlayacağız.

Günün Diğer Haberleri