Geçen yıl da çalışanlarına 25 maaş bayram ikramiyesi veren patronun, bu yıl da aynı uygulamayı yapacağını, otomotiv gazetecisi Emre Özpeynirci duyurmuştu. Oksijen'den Elif Ergu Demiral, Yüce'yle bir söyleşi yaptı.
Haberde, "Çalışanlarına bu yıl da 25 maaş ikramiye vereceğine dair haberler üzerine, Skoda Türkiye distribütörü Ahmet Yüce’yi bayram öncesi Çeşme’de yakaladık: 'Çalışanlarım yediğim yerde yemek yer, kaldığım otelde kalır. Onlar mutsuz olursa uyuyamam. İş dünyasındakiler de böyle yapsın, çok huzurlu olurlar' ” ifadeleri yer aldı.