Karalar, Silivri’den Selam Gönderdi

YEREL - 25-07-2025 22:39

Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar’ı Silivri’de ziyaret eden Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer, Karalar’ın sağlık durumunun iyi olduğunu, moralinin yüksek seyrettiğini söyledi.

Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Bugün Silivri’de Adana Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Zeydan Karalar’ı ziyaret ettim. Sağlığı çok iyi, morali yüksek. Adana’yı ve Adanalıları çok özlediğini söyledi. Her bir hemşehrisine sevgilerini ve selamlarını iletmemi istedi” ifadelerine yer verdi.

Karalar’ın, Adana’nın sokaklarında, halkıyla omuz omuza olacağı günlerin en kısa sürede geleceğine olan inancını koruduğunu belirten Geçer, "Hepimiz o güzel günlerin yakın olduğuna yürekten inanıyoruz” dedi.

Günün Diğer Haberleri