Adana Demirspor, yüksek bir tempoda oynan; heyecanın hiç eksik olmadığı maçta kendi sahasında Konyaspor ile 1-1 berabere kaldı.. Topla her buluşmasında kaleyi düşünen, şok preslerle rakibini baskı altına alan Mavi Şimşekler, son bölümde Belhanda ve Ndiaye ile yakaladığı net fırsatları tepti.
Maçın golleri 22’de konuk takım adına Diouf’tan, Adana Demirspor adına da 32’de Akintola’dan geldi.
Maçtan sonra Adana Şehir Stadı civarında trafiğin hali tam bir rezaletti. Maçın bitmesinin ardından yaklaşık 1 saat geçmesine karşın hala akış sağlanamadı.