Haber: Hakan KÖKER
Adana İl Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Müdürlüğü tarafından lise öğrencilerini terör ve çeteler konusunda uyardı.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamada:
“Paylaştıkça Aydınlık Geleceğe" Projesi Kapsamında Seyhan ilçemizde lise ve dengi okullara gidilerek yaklaşık 500 öğrenciye Terör, Terörizm, Terör örgütlerinin eleman temin etme yöntemleri ile örgütler ve suç çetelerinden korunma yöntemleri anlatılmıştır” denildi.