Osmaniye’de İçme Suyu Skandalı

YAŞAM - 03-04-2023 18:54


Osmaniye'de üç ayrı noktadan alınan numunelerle incelenen şebeke suyunun organik maddeler ile kirlendiği ve koliform bakteri içerdiği ileri sürülmüştü.  
Akredite laboratuvarlarda incelenen suyun içme ve kullanıma uygun olmadığı belirlenmiş, tüketiminin ölümle sonuçlanabilecek birçok hastalık riskine yol açacağı uyarısında bulunulmuştu.

Osmaniye Belediyesi'nden yapılan açıklamada ise uygunluk oranının yüzde 97 olduğu iddia edilen şebeke suyunda mikrobiyolojik kirlilik bulunmadığı savunuldu.
Belediyenin sosyal medya hesabından yapılan duyuruda, şebeke suyunun kirliliği hakkındaki haberler "asılsız" olarak nitelenirken, elde edilen sonuçlara ilişkin ayrıntılar paylaşılmadı.

Günün Diğer Haberleri