Adana’da bugün itibarıyla trafiğe çıkan sürücüler büyük şaşkınlığa uğradı. Sabah saatlerinden itibaren kentin bazı bölgelerinde trafik ışıklarının üçünün birden yandığı hayretler içinde görüldü.
Hem kırmızı hem sarı hem de yeşil.!
Şaşkınlık yaşayan sürücüler çaresizlik içinde yollarına devam ederken sinyalizasyon sistemindeki hatanın neden kaynaklandığı konusunda da bir açıklama bekleniyor.