Birkaç dönemdir kullanılan Yüreğir Belediyesi'nin logosu Başkan Ali Demirçalı'nın direktifleri doğrultusunda değiştirildi.
Mecliste de görücüye çıkarılan yeni logo bir reklamcılık ve grafik tasarım harikası (!) olarak nitelendirildi.
Yüreğir Belediyesi'nin bundan sonra kullanacağı yeni logonun neyi anlatmak istediğini anlaşılması için en az üç dönem geçmesi gerekiyor.
Eski logo: