Kahramanmaraş’ta farklı aralıklarla iki ayrı deprem meydana geldi. MHP’li Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, öğle saatlerindeki depremde adeta ölümden kılpayı döndü.
Öğle namazını ilçedeki Şahintepe Mahallesi Camii’nde kılan Uludağ, namaz çıkışı vatandaşlarla sohbet ediyordu. Tam da bu sırada (13.24’de Elbistan) depremi Adana’yı etkiledi ve caminin minaresi sallanmaya başladı.
Bu sırada vatandaşlarla sohbet etmekte olan Başkan Bilal ULUDAĞ, korumalarının uyarısı üzerine birkaç metre geriye alındı ve ardından minarenin yıkıldığı görüldü.
Kısaca Başkan Bilal Uludağ muhtemel bir kazadan, belki de ölümden kılpayı kurtuldu.