“Adana-.Antep Arası 1.5 Saate Düşecek”

YEREL - 01-08-2023 19:22


ULAŞTIRMA ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye'nin 17 kilometre mesafesi ile en uzun demir yolu tüneli olma özelliğine sahip 'Bahçe-Nurdağı Varyantı Demir Yolu Tüneli Işık Görme Töreni'ne katıldı. Bakan Uraloğlu hat sayesinde Adana ile Gaziantep arasındaki seyahat süresinin 1,5 saate, yolcu trenlerindeki seyir süresinin ise 1 saatten 10 dakikaya düşeceğini söyledi.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, çeşitli temas ve incelemelerde bulunmak üzere Gaziantep'e geldi. Bakan Uraloğlu ilk olarak Kahramanmaraş merkezli depremlerin vurduğu Nurdağı ilçesini ziyaret etti. Burada AFAD Koordinasyon Merkezi'ni ziyaret eden Bakan Uraloğlu, yürütülen çalışmalara ilişkin bilgi aldı. Depremzedeler ile de görüşen Bakan Uraloğlu, daha sonra Bahçe-Nurdağı Varyantı Demiryolu Tüneli Işık Görme Töreni'ne katıldı. Gaziantep Valisi Kemal Çeber, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, milletvekilleri ve kurum müdürlerinin eşlik ettiği törende Bakan Uraloğlu, iş makinesi kullanılarak tünelin son bölümünün açılışını izledi. Törende konuşan Bakan Uraloğlu, 6 Şubat'ta dünyada benzeri görülmemiş bir felaket ile karşı karşıya kalındığını belirterek, 11 ilimizde büyük yıkıma neden olan deprem, 14 milyon insanımızı doğrudan etkilerken tüm milletimizi de yasa boğdu. Ama hamdolsun her geçen gün depremin karanlık izlerini biraz daha siliyor ve hayatı normal akışına döndürüyoruz. Her geçen gün bir önceki günden daha iyi durumdayız. Bölgeyi eskisinden çok daha iyi hale getirmek bizim görevimiz dedi.

Günün Diğer Haberleri