Adana kent merkezinin kuzeyi bugün şiddetli yağmurun etkisi altında kalırken kent merkezi güneşin tadını çıkarıyordu. Ancak Atatürk Parkındaki bir grup maganda vatandaşın pazar keyfinin sabote etti.
Hiçbir güvenlik önleminin olmadığı parkın içerisinde motosiklet ve mobiletleriyle yarış yapan magandalar ailelere korku ve panik yaşattı.
Adana Büyükşehir Belediyesi başkanına ve yöneticilerine önemle duyurulur. Herhangi bir kaza ya da kavga meydana gelirse sorumlusu sizsiniz. Haber yayına hazırlandığı sırada ‘magandaların park keyfi’ devam ediyordu.