Başkanlık Kupası Deveci Gençlikspor’un…

YEREL - 08-10-2023 11:30

 

Seyhan Belediye Başkanlık Kupası Futbol Turnuvası sona erdi. Yedi takımın yer aldığı ve eleme usulü oynanan karşılaşmalarda finalde Yapı Meslekspor Kulübü'nü penaltı atışları sonucu yenen Deveci Gençlikspor kupanın sahibi oldu. 

BAŞKAN AKAY DA İZLEDİ  Muharrem Gülergin Stadı'nda oynanan final karşılaşmasını izleyip, Deveci Gençlikspor Kulübü'ne ve Yapı MesleksporKulübü'ne kupalarını takdim eden Seyhan Belediye Başkanı Akif Kemal Akay, "Finale yakışır bir müsabaka izledik. Turnuvada yer alan tüm takımlarımızı kutluyor, başarılar diliyorum" dedi.   DESTEĞİMİZİ ESİRGEMİYORUZ Başkan Akay, göreve geldikleri ilk günden bu yana amatör spor kulüplerine tesis, ulaşım ve ayni-nakdi olmak üzere imkanlar dahilinde destek olduklarını, olmaya da devam edeceklerini sözlerine ekledi.   TURNUVA TEŞEKKÜRÜ Turnuvada birinci olan Deveci Gençlikspor kulübü ile ikinci olan Yapı Meslekspor kulübü'nün temsilcileri ise böyle bir organizasyonun düzenlenmesinde desteğini esirgemeyen Başkan Akay'a teşekkür ettiler.   SÜPER KUPA KARŞILAŞMASI OYNANACAK Bu arada, Seyhan Belediye Başkanlığı Kupası Futbol Turnuvası'nda birinci olan Deveci Gençlikspor Kulübü ile Çukurova'da düzenlenen turnuvada birinci olan Cihangirsporkulübü arasında 9 Ekim Pazartesi günü Çukurova Stadı'nda saat:19.00'da Süper Kupa müsabakası oynanacak.  
Günün Diğer Haberleri