Bu Defa da Sarıçam’da Yangın Çıktı

YEREL - 12-07-2023 19:06


ADANA'nın Sarıçam ilçesinde orman yangını çıktı. Yangına ekipler havadan ve karadan müdahale etmeye başladı.

Kılbaş ve Kepeztepe mahalleleri arasındaki ormanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine bölgeye 4 söndürme helikopteri, 2 uçak ile çok sayıda arazöz, su tankı ve personel sevk edildi. 2 noktadan çıktığı belirtilen yangına ekipler, havadan ve karadan müdahale ediyor.  (DHA)

Günün Diğer Haberleri