Adana Demirspor kulübü Başkanı Bedirhan Durak, dünkü Galatasaray maçında takımın sahadan çekilmesine tepki göstererek başkanlığı bıraktı.
Durak yazılı açıklamasında, "Bana lütfedilen görevi iade ediyorum" dedi.
YEREL - 10-02-2025 08:24
Adana Demirspor kulübü Başkanı Bedirhan Durak, dünkü Galatasaray maçında takımın sahadan çekilmesine tepki göstererek başkanlığı bıraktı.
Durak yazılı açıklamasında, "Bana lütfedilen görevi iade ediyorum" dedi.
23:01 - YEREL
15:08 - YEREL
12:23 - YAŞAM
11:02 - SAĞLIK
09:49 - GÜNCEL
09:47 - YAŞAM
09:07 - YEREL
08:50 - SPOR
08:33 - YEREL
22:23 - SAĞLIK