Bugün başlayan ve Pazar gününe kadar devam edecek olan Adana 7. Lezzet Festivali kapsamında büyük bir ayrımcılık ve rezalet yaşandı.
Adana Büyükşehir Belediyesi, Seyhan Nehri üzerinde iki ilçeyi buluşturan Yavuzlar ve Sinanpaşa asma köprülerini demir kapılarla kapattı. Bu durum ilçe halkının büyük tepkisini çekerken devreye Yüreğir Belediyesi girdi.
İlçe belediyesi vatandaşın isteği üzerine söz konusu demir kapıları kaynakla keserek yüreğirlilerin merkez parktaki etkinliklere kolayca gidebilmesine imkan sağladı.