Saygılı Kızılay 1. Başkanvekili Oldu

YAŞAM - 10-07-2023 18:57


Türk Kızılay’ında bir tarihin yaşanarak, ilk kez bir kadın genel başkanın seçildiği Olağanüstü Genel Kurulda, uzun yıllardır Kızılay’ın birçok kademesinde görev yapan ve Adana’yı en iyi şekilde temsil eden, son olarak genel sekreterlik görevinde bulunan Adanalı iş adamı Ramazan Saygılı, bu kez 1. Başkan Vekili oldu. 

Saygılı, yaptığı açıklamada, Kızılay’ın her projesinde ve kampanyasında liderliğe oynayan Adanalı Kızılay dostlarına teşekkür etti.   Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın video mesajının yayınlandığı, Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı, Sosyal Politikalar Başkanı ve Ankara Milletvekili Jülide Sarıeroğlu ile seçkin bir davetli grubunun katıldığı genel kurul sonrasında yapılan görev bölümünde, Ramazan Saygılı, Genel Başkan Fatma Meriç Yılmaz tarafından 1. Başkan Vekili olarak görevlendirildi.   ADANALILARA MESAJ VERDİ Saygılı, yaptığı açıklamada, Adanalılara seslenerek, “Adanalı tüm kardeşlerime ve Kızılay dostlarına da teşekkür etmek istiyorum. Sizi Ankara’da temsil eden bendenizi hiç mahcup etmediniz. Kızılayımızın her projesinde, kampanyasında liderliğe oynadınız. Allah yardımlarınızı kabul etsin, bereketini artırsın. Yeni görevimizde Allah yardımcımız olsun diyor, sizlere olan güvenimi tekrar belirtmek istiyorum” ifadelerine yer verdi.    Saygılı,  genel kuruda tarihi bir ana şahitlik ettiklerini belirterek, şöyle devam etti:   “Bir bayrak değişimi yaşandı ancak bu değişim 155 yıllık Kızılay tarihinde de bir ilk anlamına geliyordu. Delege kardeşlerimiz oy birliği ile 1 buçuk asırlık dev iyilik çınarının aşına Prof. Dr. Fatma Meriç Yılmaz kardeşimizi seçti. Böylelikle Kızılayımız tarihinde ilk kez bir kadın başkanı oldu. Yıllardır birlikte iyilik hareketini büyütmek için çalıştığımız Fatma Meriç Yılmaz hanımefendi huzurlarınızda bir kez daha tebrik ediyor, yüklendiği bir zorlu görevin hayırlı uğurlu olmasını diliyorum.”    
Günün Diğer Haberleri