Adana’nın Tufanbeyli ilçesinde bu yıl ilk kez Fasulye Festivali düzenlendi.
Tufanbeyli Belediyesi tarafından gerçekleştirilen festivalde beyaz fasulye ve nohut kazanları kaynatıldı. Tufanbeyli Belediye Başkanı Remzi Ergü ev sahipliğinde gerçekleşen festivale Adana Valisi Dr. Süleyman Elban, AK Parti İl Başkanı Mehmet Ay, AK Parti milletvekilleri, Adana İl Jandarma Komutanı Albay Bilgihan Yeşilyurt, Adana İl Emniyet Müdürü Doğan İnci, ilçe belediye başkanları ve çok sayıda davetli katıldı.
Adana Valisi Dr. Süleyman Elban, berberindekiler ile birlikte fasulye ve nohut kaynayan kazanların başına geçerek ilçedeki üretim hakkında bilgi aldı.
Başta Vali Elban olmak üzere konuklar festivale ilişkin fotoğrafları sosyal medya hesaplarından paylaştılar.