Tufanbeyli'de Doğal Gaz Altyapı Çalışmaları

YEREL - 21-08-2023 18:42


Adana'nın Tufanbeyli ilçesinde, doğal gaz kullanımı için altyapı çalışmalarına başlandı. İlçeye doğal gaz getirilmesi projesi kapsamında Kızıltepe Caddesi'nde ilk kazma vuruldu.

Çalışmayı inceleyen Belediye Başkanı Remzi Ergü, kazı süreci için gerekli önlemleri aldıklarını belirterek, "İnşallah çalışmaların tamamlanmasıyla ilçemizde doğal gazı kullanmaya başlayacağız. Projemizin ilçemize ve halkımıza hayırlı olmasını dilerim." dedi.

Ergü, merkez mahallelerdeki çalışmanın planlı şekilde ilçe geneline yayılacağını söyledi.

Aksa Çukurova Doğalgaz Adana Bölge Müdürü Halit Demir de ilk etapta 290 binaya doğal gaz ulaştırılacağını kaydetti.

Kaynak: AA

Günün Diğer Haberleri