Vali Yavuz Selim Köşger Adana’da…

GÜNCEL - 16-08-2023 11:23


Adana'nın yeni Valisi Yavuz Selim Köşger, görevine başlamak üzere Adana'ya geldi. Köşger için valilikte karşılama töreni düzenlendi. 

Köşger İzmir'e "Güzel İzmir'in kalkınmasına katkıda bulunmak üzere 3 yıl boyunca elimizden gelen gayreti gösterdik. Acısıyla tatlısıyla görev süremizin sonuna geldik, şimdi veda vakti. Güzel anılarla, baki dostluklarla, hoşça kal İzmir..." diyerek veda etti.

Süleyman Elban da, bu sabah vilayet personeli ile vedalaşıp İzmir'e hareket etmişti. 

Günün Diğer Haberleri