Adana'da polis ekiplerince geçen hafta gerçekleştirilen denetimlerde 107 ruhsatsız silah ele geçirildi.

İl Emniyet Asayiş Şubesi ekipleri, kent genelinde 27 Mart-2 Nisan'da çeşitli denetimler yaptı. Denetimlerde, ruhsatsız 83 tabanca, 16 av tüfeği ve 8 kurusıkı tabanca ile bunlara ait 776 mermi bulundu.
 
Ekipler ayrıca 2 otomobil, 24 motosiklet ve 2 elektrikli bisikletin çalıntı olduğunu tespit etti. Denetimlerde, farklı suçlardan aranan 273 şüpheli de yakalandı.