İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, uyuşturucu madde imalatı ve satışına yönelik 48 ilde düzenlenen Narkogüç-38 Operasyonu'nun tamamlandığını, operasyonda toplamda 6 ton 391 kilogram uyuşturucu madde ele geçirildiğini ve 391 zehir tacirinin yakalandığını duyurdu.
Operasyon kapsamında; İzmir, Tekirdağ, Gaziantep, Sakarya, Ankara, Konya, İstanbul, Adana, Kahramanmaraş, Adıyaman, Kocaeli, Osmaniye, Amasya, Kırıkkale, Antalya, Samsun, Şanlıurfa, Elazığ, Mersin, Kırklareli, Balıkesir, Bursa, Diyarbakır, Eskişehir, Kayseri, Manisa, Van, Bitlis, Erzurum, Aksaray, Batman, Düzce, Malatya, Samsun, Bilecik, Yalova, Ordu, Trabzon, Aydın, Denizli, Kastamonu, Van, Kırşehir, Sivas, Muğla, Hakkari, Zonguldak ve Edirneolmak üzere 48 ilde düzenlenen 'Narkogüç-38' Operasyonu'nda; 6 ton 112 kilogram esrar, 215 kilogram metamfetamin, 64 kilogram skunk, 1 adet uzun namlulu tüfek, 11 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.
Operasyona 420 ekip, 936 personel ve 16 narkotik köpeği katıldı.
