Adana’da toplu taşımacılık magandalığa dönüştü. Özel halk otobüsünde bir kişi ‘fazla yolcu’ var demesinin üzerine aracın şoförü tarafından sopalı saldırıya uğradı.
Yüreğir hattına çalışan bir özel halk otobüsüne içeride yer kalmayacak kadar yolcu alındı, insanlar nefes alamaz hale geldi. Daha da fazla yolcu almak isteyen sürücünün 'arkalara doğru ilerleyin' talimatı üzerine bir yolcu “adamın üzerine mi çıkayım?” şeklinde itiraz etti.
Yaşanan sözlü tartışmanın ardından araç sürücüsü yanında bulunan sopasını alarak müşterisine saldırdı. Kadın yolcular panik halinde bağırmaya başladı.
Bugün yaşanan bu olay toplu taşımacılıktaki disiplinin (!) sıradan bir göstergesiydi.
