İki Karşıyaka Liseli Ankara'da buluştu. Adana'nın altın kalpli sanatçısı Haluk Levent, başarılarıyla dikkatleri üzerine çeken İçişleri Bakan Yardımcısı Av. Mehmet Sağlam'ı ziyaret edip teşekkürlerini iletti.
Levent, "Kendisi Adana Karşıyaka Lisesi'nden de dönem arkadaşımdır. Bölgede yaptığımız okullar ve çelik evler ile ilgili destekleri için teşekkür ettim.
İlk etapta bitmekte olan 280 konutun teslim törenine kendilerini davet ettim." dedi.
Sağlam ve Levent'in buluşmasında önemli bir ayrıntı vardı. İki Adanalı, bir Adana tablosunun önünde objektife poz vermişti ve bu tablo Bakan Sağlam'ın odasının baş köşesini süslüyordu.
