İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, "Terör ve işbirlikçileriyle, suçta kibirlenenlerle, çetelerle, zehir tacirleriyle, halkımızın huzuruna kastedenlerle mücadelemiz yılın 365 günü, gece gündüz durmadan devam edecek." dedi.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya ve Bakan Yardımcısı Mehmet Sağlam, bölgemizdeki huzur ve güven toplantısının ikinci ayağını Adana’da yarın (Cumartesi) gerçekleştirecek.