İYİ Parti Adana Milletvekili Ayyüce Türkeş Adana Valisini kutladı. 

Türkeş, "Adana Valimiz Sn. Yavuz Selim Köşker’i ziyaret ettim. Göstermiş oldukları nazik misafirperverlik ve ilgisinden dolayı Sn. Valimize teşekkür ederim." dedi.