İYİ Parti'nin Adana Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ayyüce Türkeş TAŞ, depremde ağır hasar alan ve acele boşaltılan 13 katlı binaya insan hayatını hiçe sayarak izinsiz dev pankartını astırmıştı.
Söz konusu binanın sahibi olduğunu belirten Servet Özhamamcı, Ayyüce TAŞ'a tepki göstererek depremzede olarak il ve ilçe belediyesinden en ufak bir yardım görmediklerini dile getirdi. Bina sahibi Özhamamcı "Şimdi utanmadan bizim yıkılacak olan binamıza pankart asıyorlar. Siyaset bu kadar yüzsüzleşmiş. Yazıklar olsun" dedi.
