Adana Tabip Odası Başkanı Uzm. Dr. Selahattin Menteş, Çukurova Üniversitesi yönetiminden umudunu keserek, “Depremde hasar gören Balcalı Hastanesi ancak devlet eliyle ayağa kaldırılabilir.” dedi.
Menteş, 51 yıldır hizmet veren ve 6 Şubat depremlerinde büyük hasar gören hastanenin ya tadilat yapılarak tekrar hizmete açılmasını ya da yıkılarak yeniden yeniden yapılmasını istedi. Tabip Odası Başkanı, Çukurova Üniversitesi yönetiminin adını vermedi ancak bu sorunun ancak devlet imkanlarıyla çözülebileceğini vurguladı.
Menteş’in bu açıklamalarından Çukurova Üniversitesi yönetiminden bu noktada iyice umudunu yitirdiği gözlendi.
