Türkiye Süt Et Gıda Sanayicileri Ve Üreticileri Birliği Genel Başkanvekili ve Adanalı iş insanı Mehmet Şahbaz, Vali Yavuz Selim Köşger tarafından kabul edildi.

Şahbazlar A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Şahbaz’ın hayırlı olsun ziyaretinde, ayrıca Adana’nın ticari ve ekonomik konuları da ele alındı.
 
Vali Köşger, Adana’da üretim ve istihdama dönük faaliyetlere destek olacağını tekrarlarken, Şahbaz da sektörün içinde bulunduğu durum hakkında bilgilendirdiği Vali Köşger’e hem ‘hayırlı olsun’ dedi, hem başarı dileğinde bulundu.