Kahramanmaraş merkezli depremde Adana'da yerle bir olan binalardan birisi de Barış Manço Bulvarı'ndaydı.

Arama kurtarma çalışmalarının devam ettiği bu yerde bölge sakinleri bir iddiayı dile getirdi. 
Buna göre bina sahibi alttaki işyerini genişletmek için kolonları kesmişti. Konunun medyaya da yansıdığını ileri süren bölge sakinleri, "Yıkım göz göre göre geldi" deyimini kullandı. 
Valilik ve Büyükşehir Belediyesinin konuya ilişkin bir soruşturma başlatacağı öğrenildi.