Burası Toros Caddesi'nde alkollü bir mekan. Daha önce de dile getirmiştik. Vatandaşın kaldırımı resmen yok edilmiş.
Eşinizle, çocuğunuzla ya alkol alanların içerisinden dar bir alandan yürüyeceksiniz. Ya da yola inip bir aracın altında kalma tehlikesiyle yürümeye devam edeceksiniz. Birbiri adına şikayet yağıyor. Biz yazıyoruz Zeydan Karalar seyrediyor.
Bu mekana bu izin nasıl verildi, neden müsamaha gösteriliyor? Adana Büyükşehir Belediyesi'nden umudumuzu kestik. Belli ki sahibi belediyeden torpilli.
Son çare Adana Valisi Yavuz Selim Köşger. Vatandaşın kaldırım sorununu çözeceğine, rezalete dur diyeceğine inanıyoruz.
Bu şehrin sahipsiz olmadığını gösterin sayın Vali'm.

