Adana'da bir kişi kendisini cep telefonu hırsızlığıyla suçlayan arkadaşını tabancayla öldürdü iddiasıyla tutuklandı.

Dadaloğlu Mahallesi'nde meydana gelen olayda iddiaya göre Doğan Gülsün, 5 Şubat gecesi mahalleden tanıdığı Ömer Kılınç’ı evine çağırdı. Gülsün, içki içtiği Kılınç ile bir süre sohbet ettikten sonra uyudu. Sabah uyanan Gülsün, cep telefonunun olmadığını fark edince ikili arasında husumet başladı. Çıkan tartışmada Kılınç, tabancayla Gülsün'ü göğsünden vurup, kaçtı.

Göğsüne 3 kurşun isabet eden Gülsün, doktorların müdahalesine rağmen kurtarılamadı. Cinayet Büro Amirliği ekipleri, şüphelinin boş bir arsadaki barakada saklandığını belirledi. Söz konusu adrese operasyon düzenleyen polis, Kılınç'ı gözaltına aldı