Adana Diş Hekimleri Odası Başkanlığını yürüten Dt. Fatih Güler, Ankara’da gerçekleştirilen Olağan Genel Kurul ve Seçim sonucu Türk Diş Hekimleri Birliği (TDB) Genel Başkanı oldu. Adana Diş Hekimleri Odası’nda veda konuşması yapan Dt. Güler, “Başarılı olmaktan başka seçeneğimiz yok” dedi.
ADANA BİR GENEL BAŞKAN DAHA ÇIKARDI
Türk Diş Hekimleri Birliği (TDB) Genel Başkanı Dt. Fatih Güler, mazbatasını almasının ardından Adana Diş Hekimleri Odası’nda düzenlenen Veda Etkinliği’nde yaptığı konuşmada, “Adana Diş Hekimliği Odamızda göreve geldiğimiz günden bugüne yönetim kurulu üyelerimizle birlikte diş hekimliği mesleğimizin daha ileri gitmesi, meslektaşlarımız sorunlarına çözüm bulmak ve mesleki gelişimlerine katkı koyabilmek için yoğun çaba sarfettik. Öngörülerimizin isabetliliği ve çalışma azmimiz emeklerimizi boşa çıkarmadı. Adana bir Genel Başkan daha çıkardı. Muayenehanede bir hekimin yanında başka bir hekimin sigortalı çalışmasında o kadar çok iddialı ve ısrarcıydık ki yasa çıktığında yaklaşık iki yüz diş hekimine iş bulduk. Her iş bulan arkadaşımız, meslektaşımız için kendi çocuğum iş bulmuş kadar seviniyorum. Bu başka bir duygu. Bu beni mutlu ediyor. Bir meslektaşımın ruhsatında problem çıktığında tüm yönetimdeki arkadaşlarımla birlikte uğraşır o ruhsat problemini çözeriz. Sonuçta bu da bir milli servet ve yatırım olarak düşünüyorum, bir hizmet olarak görüyorum.” dedi.
