Adana Demirspor kulübü Başkanı Bedirhan Durak, dünkü Galatasaray maçında takımın sahadan çekilmesine tepki göstererek başkanlığı bıraktı.

Durak yazılı açıklamasında, "Bana lütfedilen görevi iade ediyorum" dedi.