İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Sağlam, düzensiz göçle mücadelenin aralıksız devam edeceğini açıkladı.
Emniyet Genel Müdürlüğü, Jandarma Genel Komutanlığı, Sahil Güvenlik Komutanlığı ve Göç İdaresi Başkanlığı taşra birimleri ile birlikte düzensiz göç ve göçmen kaçakçılığı organizatörlerine yönelik "TÜRKİYE'NİN HUZURU" uygulaması gerçekleştirildiğini hatırlatan Sağlam şöyle devam etti:
"Sahil Güvenlik Komutanımız Sn. Ahmet Kendir, Jandarma Genel Komutan Yardımcımız Sn. Ali Çardakçı, Göç Başkanımız Sn. Atilla Toros, İller İdaresi Genel Müdürümüz Sn. Mehmet Emin Bilmez ve ilgili birim amirlerimizin katılımı ile Düzensiz Göçle Mücadele Koordinasyon toplantımızı gerçekleştirdik. Düzensiz göç ve göçmen kaçakçılığı noktasında mücadelemiz belirlenen hedefler doğrultusunda devam edecek. Bu konuda kararlıyız ve irade sahibiyiz"
