Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, "Günaydın yerine 'Essalamü aleyna ve ala ibadillahissalihin' demek gerekiyor." Açıklamasında bulundu.
Bu değerlendirmeye lehte aleyhte sayısız yorum geldi ve günün konusuna dönüştü.
Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, "Günaydın yerine 'Essalamü aleyna ve ala ibadillahissalihin' demek gerekiyor." Açıklamasında bulundu.
Bu değerlendirmeye lehte aleyhte sayısız yorum geldi ve günün konusuna dönüştü.
