Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş, "Günaydın yerine 'Essalamü aleyna ve ala ibadillahissalihin' demek gerekiyor." Açıklamasında bulundu.

Bu değerlendirmeye lehte aleyhte sayısız yorum geldi ve günün konusuna dönüştü.