AK Parti il eski başkanlarından Av. Fikret Yeni, yeni başkan Ecz. Ozan Gülaçtı’yı makamında ziyaret ederek başarılar diledi. 

Yeni, ziyarette yaptığı konuşmada “Cumhurbaşkanımız sayın Recep Tayyip Erdoğan‘ın tensipleriyle İl Başkanlığına atanan, uzun yıllardır birlikte mesai harcadığımız sayın Ozan Gülaçtı‘ya önceki dönem İlçe Başkanlarımız ve yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımızla hayırlı olsun ziyaretinde bulunduk.” dedi.

Ziyarette başta Şahin Çetin, Şerif Güler ve Ahmet Akan olmak üzere diğer partililer hazır bulundu.