Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı SGK'ya en fazla prim borcu olan Adana, Ankara, İstanbul, İzmir, Mersin Büyükşehir Belediyeleri ve Şişli Belediyesi'ne haciz gönderdi.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Sosyal Güvenlik Kurumu'na (SGK) en fazla prim borcu bulunan 6 belediyeye haciz gönderdi. Sabah'ın haberine göre bu belediyelerin Adana, Ankara, İstanbul, İzmir, Mersin Büyükşehir Belediyeleri ve Şişli Belediyesi olduğu öğrenildi ve ismi geçen belediyelerin mevduat ve şirket hesaplarına bloke konulduğu bilgisi verildi.
