TFF 2. Ligde Adanaspor AŞ bugün kendi sahasında İspartaspor'a 6-0 mağlup oldu. Maçtan sonra büyük gerilim yaşandı.

Adanaspor'a gönül veren Turbeyler Grubu, Başkan Ergin Göleli'nin tehdit ve hakaret içeren mesajlar attığını iddia etti. 

Açıklamada, "Tribün liderimiz Aziz Kaçar'a maç esnasında kendini başkan zanneden zat Ergin Göleli tarafından tehdit ve hakaret içeren mesajlar atılmıştır. Biz sokaklardayık, sen nerdesin!" denildi.